x.Photographer.x


DIARY PRINCESS FREINDS WORKERS FB TWITTER ASK.FM +FOLLOW

Have a good day for me Today ^^ .
Ywen ^^ Welcome back to my blog :) #SalamRamadhan untuk orang yang baca cerita Amal ni :D
Hm , sekejap je kan ramadhan dah tiba :') Lepastu raya.. Alhamdulillah , sekarang dah masuk #Ramadhan yang ke tiga :) Ok , Act nak cerita something tau. Yelahh , happy sangt. Tatau nak cerita dekat siapa kan kan xD . Semalam masuk tidur pukul 1.00 :')* pagi * Then sebelum tidur , macam biasa. Delet mesej dari orang yang tak berapa nak penting apa semua , Then baca conversation aku dengan kakshira. Syok syok tengah baca text ni! Someone call! oH my godddd. Ingatkan kami dah lost contc . Ternyata tidak xD Alhamdulillah.. Nak tahu someone tu siapa? Akim xD ngeh ngeh ngeh. Otp dengan dia 1 jam je :'] Cediy angat angat. Macam biasa , kalau time otp aku selalu suruh dia menyanyi lagu jiwang jiwang. Mula dia tanak -_- Jenuh bapak paksa dia. Last last nak tahu dia nyanyi lagu? Lagu negaraku , puncak kegemilangan apa bagai tu. Macam tahu tahu je orang rinduu lagu sekolah xD Then aku merajuk dengan dia. Cakap pun K , baiklah K . hahaha. saja nak sakit kan hati orang.. Then lepas dia pujuk dia nyanyi 1 lagu sangat special :') Gila air mata mengalir time dia menyanyi tu. Nak tahu lagu apa? #SaatTerakhir // ST12 - lagu tu dah lahh sedih :') Then lepas dah habis aku cover suara. Tanak dia tahu yang aku menagis . Aku just cakap " Ya,Allah . Melting gila dengar suara :') Then dia cakap ha apa ap? Aku pun takde apa. Lepas habis 1 lagu aku suruh dia nyanyi lagi. Dia tamau :') Katanyee tadi mintak 1 je kan? Aku pun aloooo cepat aah . Majok kang .. Last last dia menyanyi :D Tatau lahh lagu apa. Sekerat je dia nyanyi. Cause ada someone yang macam annyoing kacau! Dan dia cakap kuat kuat dekat telinga, " Woi Amal! Aku rinduuuuuuu kau!! " Jeng Jeng nak tahu siapa? Paan :D Member Luar dan budak olahraga ^^ time cakap dengan dia , sempat lagi dia tanya. Ac kau mana? Deret terus aku cakap. " Malas layan dia. macam takde feeling dan aku penat tunggu dia , mampos sana " hehehe xD . Akim dngn paan 1 asrama rupanyaa. Hmm bla bla bla paan cakap apa? dia cakap " Amal , couple dngn akim. Dia setia . " Aku pun cakap lah apa kau merepek ni. dah hati berkata * aku belum sedia untuk dicintai. * Hati aku pun tatau kenapa macam tak betul :'} Sekejap suka orang ni , sekejap suka sana sini. Tapi! Nasib still #SINGLE ^^ . Takpe lahh , Mybe ituu hanya Suka sementara :') Hmm, Kbye. Sekian.



0 comment[s] | back to top