x.Photographer.x


DIARY PRINCESS FREINDS WORKERS FB TWITTER ASK.FM +FOLLOW

Dont Distub me :3 !
Yewen. Pagi yang agak menjengkalkan. Sakit masih belum sembuh :'} Tetap sama dan +sakit. Bangun pagi nangis nangis . Mandi , lap lap apa semua makan. Then nak pergi basuh tangan aku bongkok terus. Nak tahan sakit katanyee . Then mummy keluar bilik air. Nak tahu orang tua tu cakap? " Kau ni kenapa ha? Aku sepak kang * angkat kaki * . Lawan aah sikit! " Me // * Air mata turun * K, Dalam Hati // Sepak je , bagi aku mati cepat. Sebab kau sekarang sebok dngn kerjakan Haji kau tu! Aku tahu kau siapa :') Kalau kauorang pun mesti sakit hati + bengang kan? Now duduk rumah sorang sorang Menyirap + Nangis sampai mata lebam. Ayah je sanggup jaga aku :') Kenapa lahh ayah jauh . Baru hari khamis . Esok baru ayah nak balik :') Kalau bagitahu ayah nak mummy cakap macm tu , cnfm diorang gaduh kaw kaw :): Takpe aah , Mulai sekarang aku dah give up nak jaga kesihatan aku! Kauorang yang baca blog ni , lepasni jangan pernah tanya keadaan aku k? Aku benci dengan kesihatan aku sekrang ni! Menyusahkan orang je . Nak tidur pun sakit , bangun pun sakit aku akan tahan selagi aku mampu :') Aku dah GIVE UPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP!!!! Kalau aku tak layan IM , tweet , kauorang yang menanyakan tentang kesihatan aku sorry ^^.^^ Kbye . Jangan kacau aku . Aku bahagia bila tahan sakit. 

0 comment[s] | back to top