x.Photographer.x


DIARY PRINCESS FREINDS WORKERS FB TWITTER ASK.FM +FOLLOW

Allah je yang tahu sakit dia macam mana :') #PrayForMe .
Assalamualaikum, Macam biasa lahh kan, Kalau nak tahu story lebih lanjut baca lahh Title yang dekat atas tu :) 2 Hari lepas excident dngn syima , Ingatkan kaki je luka. Rupanyaa ada lagi yang parah effect dia :'> Semalam pagi pergi clinik dengan teah , Dokter cakap ini cuma otot tegang. Lepastu teah pergi cakap dekat dokter tuu yang aku excident. Nasib dokter tu tak cakap banyak. And then , dah nak malam tuu Tetiba sakit makin teruk. Nangis nangis di buatnye. Lepas isyak terus pergi Hospital. Dokter cakap ap?
Dokter cakap KEMUNGKINAN besar Ependix or angin. Sepatutnye semlm kena tahan dekat wad and cucuk dekat bontot. Aku tanak. Mula mula dah kena cek air kencing and ambil darah. Pehhhh! Menyirap siak ambil darah. Kalau betul ependix Kena buat operation. Oh my goddd :') ! Kalau Angin? Pagi tadi dah urut , Sampai sekarang! Takde perubahan langsung. Mummy cakap kalau makin sakit , Alamat malam ni tidur sana lahhh jawap. Sorang sorang pulak tu. Haiyaaa -,- Nak cakap banyak takley, Gelak takboleyy , pusing sana sini takboelyy , Bangun dari tidur angkat badan dulu pun takley :') Allah hai. Seksa rasany. Aku tak sanggup kena cucuk sana sini. Sakit :') Perit :') Badan aku akan lemah bila nampak jarum. Semalam dia bagi 3 jenis je ubat. 2 Jenis ubat tinggal lagi 2 biji :/ . Sampai sekarng takde perubahan langsung. Ayah kerja Jauh , tinggal lahh adik berdua :'> Kesian dekat mummy sangt sngt. Then, Lepas magrib tadi ayah call :') Sambil tuu nangis nangis aku cakap dngn ayah.
Ayah : Sakit lagi ke?
Me : * Nangis * Yelahh .
Ayah : Semalam ada jatuh ke , apa ke ?
Me : Mana ada jatuh , .
See? Mungkin sebab aku jatuh mengejut semlm kot , ada something pecah dekat perut ni :')
K, malas nak cakap banyak :') Kauorang yang baca blog ni, #PrayForMe k? :) Thanks.

0 comment[s] | back to top