x.Photographer.x


DIARY PRINCESS FREINDS WORKERS FB TWITTER ASK.FM +FOLLOW

Welcome to my life ^^.
Assalamualaikum, Hai ^^. Lama dahh amal tak update blog. Ghinduuuu :* jom tiup ramai ramai blog amal yang dah berhabuk and berkarat ni :'D . Now , Amal sudahhh berjaya mulakan hidup baru tanpa twitter lama and tanpa orang tersayang ;) Hebat tak? Memang susah nak move on , kalau belum cuba , belum tahu rite? Kalau sakit hati sikit sikit tu pun takpee lahh :3 Buat masa sekarang takde siapa pun nak cuba cari aku :) Maklumlahh , aku bukan penting pun dalam hidup siapa siapa. Now , aku ada #7Angle sahaja. Ha , dngn Hana :) Sebab apa? semua masalah aku yang aku pendam selama ni , aku dah luahkan dekat suatu tempat ni. Time nak luahkan Air mata memang lahh wajib keluar rite? haha k :')  

0 comment[s] | back to top