x.Photographer.x


DIARY PRINCESS FREINDS WORKERS FB TWITTER ASK.FM +FOLLOW

No title .
Goodmorning :) Welcome back to my blog. Now just nak cerita something :') akhir akhir ni banyak benda terjadi. Banyak masalah datang menimpa. Semua tu dari allah. Kita tak mampu nak buat apa apa rite? Yeah :'). Act aku dah amanah kan dekat sesorang untuk jagakan someone specil dalam hidup aku.
Dottie je yang aku mampu amanah kan dia buat semua benda ni. Aku suruh dia jaga Alyaa cemana aku jaga dia :') Sayang dia , cemana aku sayang Alyaa , bahagia kan Alyaa , cemana aku Happy kan dia. Tatau kenap semua ni jadi macam ni. Mungkin aku dah tak perlukan dia kot. Dan dia pun sebaliknye. Hati orang kan , kita mana tau :) Lagipun aku dapat rasakan yang Alyaa pun dah bosan dngn perangai aku :') Ego , kuat tacing , masalah kecil pun sikit sikit nak ngadu , K nvm . dan lagi 1 . Dia bukan perasaan tau dalam 2 , 3 harini aku menghilangkan diri :'D Nak tau tujuan dia apa aku buat mcm tu? Aku saja nak tengok antara Alyaa dngn kakshira. Nak tengok penting tak aku dalam hidup diorng , Diorng cari aku ke tak apa semua kan , Tapi takpe aah , Sekarang ni pun hati sedang bertanya. Mampu ke aku benci kau Alyaa? sebelum ni kami ok , Mungkin tak sabar nak raya punya pasal kot jadi macam ni :'D Maklum lahh , puasa pun belum lagi , dah sembang itu nak sama , ini nak sama . hahah k abaikan :')
masing masing dah besar rite? dia pun dah bahagia dngn akif :) Aku try jadi pengganti baru dalam masa terdekat ni. Apa apa pun , kau kena inga tau ! Pertama kali aku jumpa kau , Terus aku semai nama kau dalam kehidupan da hati aku :'D Semoga kau bahagia lepas ni :) Kalau boley lupakan kenang kita , lupakan jelah :) * Tegur aku , kalau kau masih perlukan aku *

0 comment[s] | back to top