x.Photographer.x


DIARY PRINCESS FREINDS WORKERS FB TWITTER ASK.FM +FOLLOW

Selamat semuanya :') Alhamdulillah.
Hai , Sawadikap . Sebelumnya Aku bersyukur sngt sbb dapat melihat ke-indahan dunia ini :') Maklumlahh baru lepas buat operation jumaat lepas :') Syukur takda apa.. Tak sangka pulak aku ada Epindix. Dan , dokter Aku cakap budak budak sekarang senang dapat epindix tau. Haa , jaga jaga lahh pemakanan kauorang. Lagi 1 , nasib baik lahh epindix aku tu tak pecah :') Kalau pecah , allah. Kubur panggil .
Sakitt wooo operation :') Nak kena jaga 1 hal. Nak jaga bukan sebarang kena jaga. Semua benda tak boley . + + Lagi angkat benda berat. Bila makcik makcik depan rumah datang melawat , and cakap kena jaga elok elok. Luaran nampak elok. Tapi dalam? Kalau pecah? Ya,Allah :'> Hope aku cepat sembuhhhhh!
K, kalau nak dengar story lagi datang rumah melawat. Kbye :D

0 comment[s] | back to top