x.Photographer.x


DIARY PRINCESS FREINDS WORKERS FB TWITTER ASK.FM +FOLLOW

Bye Mc 3 minggu , Hi sekolah ♡
Salam ramadhan yang KE-15 untuk semua yang baca story Amal ni ^^. Sekejapnye kan masa berlalu. Terasa macam baru semalam start puasa --" . Ok Harini Hari Rabu. 24 Haribulan ^^ Aku pun makin sihat jugak. Alhamdulillah. Aku mula masuk sekolah pun hari isnin hari tu. Agak sediy lahh jugak bila sekolah dalam keadaan sakit sikit sikit :') Terasa macam dah kurang sakit, Lepastu masuk sekolah sakit balik :') Nak tahu sebab apa? Aku sedih tengok kawan kawan aku. Diorang semua tanak tolong aku. Mummy selalu pesan. Jangan angkat berat berat ,  Tolak benda berat berat! Nanti dalam boleh pecah , lagi sakit , bla bla :') Bila fikirkan balik, Takkan nak mintak tolong kawan kawan kan? Ye, aku sedar aku ni siapa. Aku tahu di mata kauorang aku ni kuat. Tapi hakihatnya tak weyy :') Naik turun tangga , bawak beg apa semua, Dalam keadaan tu lahh aku mula tahan sakit yang terAmat. Aku tahu kauorang tak pernah kena macam aku. Bagi korang alaa sikit tu --" Mengada ngada je . K , fine :') Aku tahu kauorang puasa . Bila nak mintak tolong sikit tengking tengking :') Aku tersindir gila wey !  Kauorang tengok aku gelak gelak , sana sini aku tak sakit? Aku sakit :') Tapi aku boleh tahan. Yang mana aku boley tahan, Aku tahan :') Yang mana tak , Sorry to say :') K. Kalau mintak tolong lagi , ada je alasan. " meja tu kan ada , kerusi tu kan ada " :') Takpelahh mybe ini Ujian daripada allah :') Aku nak cuba berdikari sendiri , Kalau aku mati kat sekolah , mati lahh . Allah nak tengok, Apa aku ni pandai berdikari or what :') Aku lagi suka duduk rumah. Aku tak suka pergi sekolah semenjak aku sakit ni. Angkat meja sorang sorang , angkat kerusi sorang sorang , Takpe weyy :') Apa apa pun Terima kasih sbb pernah tolong aku haritu. Assalamualaikum.

0 comment[s] | back to top