x.Photographer.x


DIARY PRINCESS FREINDS WORKERS FB TWITTER ASK.FM +FOLLOW

* HAPPY BIRTDAY TO AMAL NISRINA *
Assalamualaikum :) Alhamdulillah,syukur kepada allah kerana aku still bernafas sampai sekarang. 15 Tahun aku hidup dekat muka bumi ni. Pelbagai masalah,dugaan, aku telah harungi.
Tak sangka harini 4 haribulan 3 birtday amal :') Rasa cepat sangat sangat! Semalam birtday jannah, harini birtday Aku. #HappyBirtdayAmalNisrina . Mula magrib tadi ramai wish birtday aku! Ya,Allah. kalini sumpahh tatau kenapa setiap kali depa wish aku menangis :') Petanda apakah? semoga baik baik sahaja. Paling sweet dekat wechat! Diorang nyanyi lagu happy birtday :') Ya,Allah ituu yang nak menangis. And ada yang wish panjang lebar macam karangan. siapa orang pertama,kedua tu tak penting kottt :) Bgi amal siapa yang ingat akan birtday Amal, ituu yang lagi penting dan buat bahagia.

Omg! See? Tepat pukul 12.00 interction full dengan happy birtday! harhahaha hmm birtday girl harini. Sampai sekarang tak percaya weyy. Sempena birtday girl harini pagi jap g Amal ada lawan olahraga :) Acara relay 4x100. Harap sangat dapat bawak medal! Harap sangat saringan amal menang besok! Wish me and my team gudluck gais xx #smkss #u15 .
And now tengah tunggu Azieman and KakAz wish :') Mana diorang? Lupa harini hari apa. hmm
Ok goodnight! mau tidurr.

0 comment[s] | back to top