x.Photographer.x


DIARY PRINCESS FREINDS WORKERS FB TWITTER ASK.FM +FOLLOW

#Happy #Birtday #Hana #Damiaya #Hairudin.
22.12.13 / Happy birtday Hana :') Sorry sebab lewat wish. Bukan saja or apa. Aku lupa :') hehehe.
Alam fhone berbunyi pagi tadi menunjukkan Harini birtday kau sayang :') So, Aku harap kau panjang umur , murah rezki Ok? Stay cute like me orait? :* Iloveyouuuuu so much Hana Damiaya :') Aku mintak maaf sebab tak berapa nak sempurna Untuk kau :'). Tapi aku janji aku akan bagi kau kebahagian. Hadiah? Nanti Hang aku belikan. Nak tahu someting? Aku sebenarnya sayang kan kau. Dan sekarang ni Yang aku ada Allah,Family,Kau dan Kakeyla :') 
" "Beloved Friend,today is the day when u're born. the day that I thanks to God because u were born with those sweet smile, lovely face,and kindness heart.And I'm so happy today because u're mine,and I will Love u with all my heart.Maybe I'm not  perfect . I'm yours.Happy Birthday my dear,wish u all the best in this world." "

" Apapun impian yang kamu mimpikan
Semoga masing-masing dari mimpi itu menjadi kenyataan
Apapun rencana yang akan kamu buat
Semoga mereka semua bekerja sesuai dengan yang di rancang
Happy Birthday My best friend! "


Hana, Kalau aku ada buat kau sakit hati, Tegur tau :) Bagitahuuu apa yang kau tak suka, Apa yang kau suka . Dari situu aku bolehh tahu Macam mana kau ^^ . Ok? Kalau aku ada duit , InsyaAllah aku sambut birtday kau :) Happy birtday Hana :) 
Sorry tak special. Nanti bukak youtube Seach lagu " Lagu teman , Lion story " Orait? bye :*


0 comment[s] | back to top