x.Photographer.x


DIARY PRINCESS FREINDS WORKERS FB TWITTER ASK.FM +FOLLOW

#This #Is #Feeling
Assalamualaikum wahai sobat :* Lama Amal tak update blog. Rinduuu ok :')
Now, I want to story about my feeling. Macam-2 perasaan aku pendam. Sakit hati,suka,sayang and bla bla.
"Banyak benda dah berubah sekarang. Dunia,Manusia,Masa,Hari, and lain lain. Sekarang ni pun sebab satu benda sahaja, bermacam macam perangai dia boleh berubah. Contoh : " kpop " Bagi aku kan, sometimes sebab kpop dia boleh ubah pelbagai perangai --" Kadang kadang tu ada yang lupa kawan, Lupa itu, Lupa ini. Hmm :') Sekarang ni, aku ada Hana je :') Bila tengok hana, Yelahh. Memang dia minat kpop. Tapi takde pun macam yang lain lain :') Kenapa orang yang dulu aku tak pernah sayang, sekrang aku sayang? Kenapa orang yang aku sayang sekarang ni kebanyakkan berubah? Kenapa Ya,Allah. Sampai hati ni terasa sangat sangat dengan sikap diorang tu .Tapi aku pendam. Sebab aku tanak gaduh. Mungkin diorang tak perasaan yang diorang berubah :') Kalau aku berubah pun kadang kadang aku tak perasaan.
#DearKawan. Dengar sini. Hati ni, sedia mendengar apa apa pun. Kalau kauorang Jemu,Bosan, Apa semua kawan dengan aku please cakap. Daripada hati aku sakit. Iknow Hati aku ni tak penting :D
Tapi kauorang kena ingat. Walaupun aku mempunyai Ego yang tinggi , Aku still jaga perasaan orang yang ada dekat sekeliling aku :')
Sekian,

0 comment[s] | back to top