x.Photographer.x


DIARY PRINCESS FREINDS WORKERS FB TWITTER ASK.FM +FOLLOW

# Hari ni punya cerita ♡
Walaa , Assalamualaikum :) back to my first post untuk Harini :) Sebelumnye , Amal nak ucapkan #HappyAidilAdha to you :* Amacam raya? best? gempak? Tung ah balik kampung , sambut raya --" Amal dekat sini hmm noting to do --" Bangun pagi , and then on twitter , facebook , then sleep :*
Selama Amal hidup lah kan , Tak pernah lagi setiap kali raya tak balik x) Tapi , tahun ni memang tak balik. Cause paklong pergi brunei , Mummy dengan Ayah pun , still stay dekat Mekkah .
Actta nye , Amal nak post about Harini ni punya cerita :) Iaituu cerita pasal dekat sekolah ^^ Yang tak bestnye , Harini tak ramai orang datang --" Kelas elok ada 32 Yang datang 18 ? huh x)
Harini takde perhimpunan. So, Harini ada mentor-minter apa jadahtu --" Benda ni dia macam kalau ada masalah , boleh cerita dekat Ibu tiri kita xD . Nasib lahh , kalau dapat ibu tiri dengan guru kelas , memang kaw kaw oshem (Y) . Mula cerita macam ni. Aku duduk depan tau , harini dalam kelas. Pelajar baik katako (Y) . Mula Mula cikguu tanya. " Awak gaduh dengan diorang ke? Selalunya awak duduk sorang sorang dekat belakang tepi pintu sana. Ni kenapa duduk berdua dengan yusma? " Me/ hehe , saya pun tatau. Yang saya tau , Yusma gaduh dengan diorang. Cikgu/ Habis tu awak? Me/ Saya pun tatau kenapa diorang tanak layan saya. Saya mana buat apa apa * pada mulanya * . Cikgu/ Oh , awak ni macam budak budak lah. Me&Afika/ hahaha dah awu aah v.v.
Then , bla bla tiba tiba cikgu cakap. Kalau awak nak tahu Amal , Musuh ketat awak yang paling awak benci sangat sangat sangat dan sangat tahap dewa * saja tambah * Ituu lah kawan baik awak :)
Dan, Kawan baik awak , yang Awak sayang gila gila tu lahh Musuh ketat awak suatu hari nanti. Kebanyakkan macam tu. Lepas je cikgu cakap macam tu, Fikiran aku mula berfikir tentang Alyaa dengan Sab. Aku pun tak sedap hati bila cikgu cakap macam tu :') Memanglah, sometimes Aku selalu rasa Yang Alyaa banyak berubah, Kadang , dengan berubahan dia yang aku tak suka tu membuatkan aku sometimes jadi menyampah :') , Kata cikgu : Bila awak ada masalah , Awak luahkan semua dekat kawan baik awak, Automatic kawan baik awak , Akan tau semua kelemahan awak. Bila dia tahu kelemahan awak, dia akan top up kelamahan diri dia dekat awak. Ok, Yang ituu aku kurang Faham lah kan -,-' kahkahkahkah :3
Aku pun tatau kenapa aku sayang sangat dekat Alyaa, Bilaa gaduh dengan dia , dalam hati aku selalu berkata * Alyaa , tegur lah aku. Aku rindu kau * Hmm :') Dan tak tahu jugak, kenapa Bagi aku Alyaa dah cukup perfect bagi aku. Hmm, Ok end story bye :*


0 comment[s] | back to top