x.Photographer.x


DIARY PRINCESS FREINDS WORKERS FB TWITTER ASK.FM +FOLLOW

* Azfareena Surya * New kakak angkat :')
Hello blogger! Hello World! Hello march! Welcome to my live bulan march :') Be nice and be awesome k? :')
Pertama sekali Amal nak cakap. Bulan 3 ni birtday Amal! Ye, Amal! Pengguna setia blogger :* Ecewahhh, hmm nampak tajuk harini? Yaa, KakAz :') Aku kenal dengan dia time mula mula traning handball. Dia captain kami. Dia kakak kami. Opss! Kami? hahahahk. Amal mula berangkat dengan dia time tu 27 haribulan 2 . Baru lagi kan? hmm Aku pun taktahuu kenapa aku sayang dia sangat sangat. Aku tak mampu nak tunjukkan sayang aku dekat dia. Tapi time handball jari dia selalu luka. Aku risau sangat sangat. Aku selalu pergi dekat dia tanya " KakAz, jari ok? " apa semua. Aku ingatkan dalam semua tuu dia nampak sayang aku dekat dia. Tapi tak :') Dia taknampak. Semenjak kami berangkat ni, setiap malam dia selalu takde mood :'c aku taktahu cemana nak pujuk dia. Aku paling lemah pujuk orang. Mungkin Allah turunkan kakAz untuk aku sebab Kakeyla sekarang busy dngn kawad,handball, apa semua. Tapi sumpahh :') Aku penat dengan semua ni. Aku tak mintak banyak! Aku cuma mintak layan aku seperti Adik angkat kau. Ye, kau sendiri update moment yang kau takde sifat seorang kakak. At least kau mencuba :') Aku akan usaha jaga hati dia, jaga semua yang perlu aku jaga. Aku tatau nak luahkan dekat mana lagi. Update status kakeyla tanya kenapa :') Update moment kakEyla comment lagi tanya kenapa :') Aku taknak kakeyla tahu semua ini.
#DearKakAz, Amal mintak maaf :')


0 comment[s] | back to top