x.Photographer.x


DIARY PRINCESS FREINDS WORKERS FB TWITTER ASK.FM +FOLLOW

Raya 2013? huh ! Noting to do --"
Assalamualaikum Anugerah Syawal Yang ke berapa dah --" cehh Anugerah ~
Hmm, K berhabuk dah blog. Maklumleww busy dengan Raya. Ehh, Raya? Ok, harini Amal nak story Tentang Hari Raya Amal -_- Pehhh! Pertama kali Raya tak best. Tatau tahun ni kenapa tak best sangat. Menyedihkan! Raya pertama , Raya Kedua , Ketiga , Ke-empat tak seterusnya. Noting to do . Duduk kampung makan laksa, Tidurrrrrrrr! Lagipun Raya tahun ni, sedara ramai tak balik :( . Hmm, tup tap tup tap Mummy dengan Ayah dah dapat tarikh nak pergi Haji :') 7 Haribulan 9. Balik Bulan 10 :'( Ya,Tuhan. Kau percepatkan lahhhh Hari balik mereka :) Hambamuini tak sanggup tahan rindu lama lama. Masa mummy dngn ayah pergi sana, Aku akan cuba ubah diri aku sedikit demi sedikit :') Aku nak jadi seorang perempuan Yang solehah . InsyaAllah . Sometimes, Aku selalu fikir bukan bukan. Aku selalu bayangkan bila mummy dngn ayah pergi sana tak balik balik :') Aku harap ituu semua mimpi yang takkan akan pernah jadi! Aamin.
Aku sayang mereka Ya,Allah :') Jagakan mereka di sana nanti Ya,Allah :') Ok, sampai sini je Story Amal :)\
Assalamualaikum kbye ;)

                                                                Amal Nisrina Yang Baru.
                                                              Ayah , Anje , Me , Mummy
                                                                                 Farid :*

                               

0 comment[s] | back to top