x.Photographer.x


DIARY PRINCESS FREINDS WORKERS FB TWITTER ASK.FM +FOLLOW

Ada 1001 sebab :')
Guys , assalamualaikum :) sebelumnyaa aku nak mintak maaf tau tau :3 sbb apa pun aku tatau. Hmm, #DearBlogger hanya engkau teman masa aku susah , Hanya engkau sahaja yang boleyyy dengar apa isi hati aku. Hati ni retak 1000 dah ._. Tapi sorang pun tatau . Aku memang suka pendam perasaan dan masalah dalam dalam :'/ Tapi, bila dahh terlampau pendam, Air mata yang akan mengalir dan menitis ke pipi ku :')
Harini memang moody gila dalam kelas. Tapi aku pendam. aku tanak kawan kawan aku yang aku lagi ada masalah. Even bagi diorng hanya masalah kecil. Bagi aku masalah tuu Ya,Allah :') Perit sangt . Kalau aku tak cakap dengan kakshira yang aku akan lupakan dia dalam waktuu terdekat mcm ni , cnfm semuanyaa baik baik saja :'/ Now, aku dapat rasakan yang aku ada 1001 salah sebab mengapa aku jadi macam ni :') :
1) Salah aku sebab letak " sayang " tuu tinggi tinggi.
2) Salah aku sebab Badjet pandai jaga hati orang. last last hati sendiri pun tak terjaga . 
3) Salah aku sebab nak sngt jaga diri orang. Last last diri sendiri pun tak terjaga.
4) Salah aku sebab pernah layan kau.
5) Salah aku sebab tak pernah larang kau sayang aku.
6) Salah aku sebab terlampau sayangkan dia . Sampai nak lepaskan dia pun berat gilaa hati ni nak biarkan dia pergi :')
7) Salah aku sebab rapat dngn dia .
8) Salah aku sebab terlanjur anggap kau macam kakak aku sendiri :'/ * Maklumlahh saya takde kakak *
9) Salah aku sbb sayang orang yang tak mungkin akan sayang aku mcm mana aku sayang dia . K, Salah aku!
10 ) Salah aku sbb hari hari rindukan dia , 
11 ) Salah aku sbb terlampau serius dnng dia . K!
12) Salah aku sebb mengharapkan kasih sayang daripada dia .
K, ada beratus lagi sbb sbb nyaa :') Bukan saja saja nak salahkan diri sendiri , Memang kenyataan salah aku . macam macam azieman cakap yang kakshira agak lain ._. Lain sebb apa? Mybe sebb aku. Aku mintak maaf. Macam mana nak lupakan orng yang kita sayang? Sedangkan dalam kelas , setiap kali mula belajar mesti aku cerita about dia dekat kawan kawan aku :') Lastly , masa nak sbb dngn syima aku cakap dekat yaya " eih , aku badmood " Dan time tuu jugak aku hanya mampu tahan air mata :'/ .
Aku pun tatau aah kenapa masalah ni boleyy timbul ._. Nak cakap gaduhh dngn kakshira teruk teruk tidak.
Dah berbaik balik , Tapi ? Bila diaa ada buat permintaan smlm Segala benda yang aku story ni memang menyentuh Hati dan perasaan :'} Tapi takpe, Selagi amal boleyy tahan semua benda ni , amal akan tahan! Amal okey , amal dah besar ;) Papepun kalau amal tertweet nama kakshira , hope kakshira jngn marah . Mana tau harini tweet nama kakshira , esok nyee amal dah mati ke kan ._. Mana tau.  kui kui ,
Okey , nak sambung tweet . assalamualaikum :)

0 comment[s] | back to top