x.Photographer.x


DIARY PRINCESS FREINDS WORKERS FB TWITTER ASK.FM +FOLLOW

something different make me smile :')
Ya,Allah ya tuhankuu . Terima kasih engkau telahh menemukan bulan ku :') Permulaan bulan 3 yang sangat Dasyat bagiku . Birtday aku act 4 Haribulan 3 . Tak sangka gilaa harini , Ya , allah . Air mata mengalir setelahh baca text daripada NURIN SYAFIQAH :') #DearNurin , aku sayang kau . nak tau 1 benda tak ? kita dah masuk 7 Tahun kenal :) aku harap sngt dalam 1 bulan , ialahh bulan kita berdua. Susah senang kita bersama . Walau apa pun yang terjadi kita tetap akan bersatu ? ituu sbb kita saling memahami antara 1 sama lain kan nurin. Ok , ituu sebb pertama aku menangis :') sbb kedua ialah alyaa dngn dottie buat suprice :') Walaupun suprice tuu tak berapa nak suprice tapi sangt bermakna :')
lepas 15 minit text dari nurin sampai , alyaa call :')
Alyaa : amal , diam tau .
Me : Weyy ,,
* Terdengar sesuatu * Air mata dah mula mengalir dan membasahi pipi . Nak tau aku dengar apa? diorng nyanyikan lagu happy birtday untuk aku , Ya allah ! Hanya allah yang tahu betapa gembiranyaa aku . First time ada orng menyanyikan laguu happy birtday dekat telinga aku . Lepasje habis lagu diorng tuu , pup :3 Mati , tetnete alyaa call number rumahh T_T . alyaa dngn dottie berkekek gelak . Diorng tanya , kau nangis ke ? aku pun cakap manada . padahal nangis T_T .
Nurin orang pertama wish birtday aku kali ni.
Alyaa dan dottie orang kedua . Ya,allah ya tuhanku , Tolong jngn pisahkan kami walau apa pun yang terjadi , Terutama nurin :') kali aku tanak buat dia kecewa dngn perangai aku . aku janji aku akan berubah :')
Dottie tak sihat pun , dia boleh lagi buat aku happy :') Thanks korang :')

0 comment[s] | back to top