x.Photographer.x


DIARY PRINCESS FREINDS WORKERS FB TWITTER ASK.FM +FOLLOW

Saya okey , saya dah besar (Y) .
Assalamualaikum. Goodmorning. Hmm, tatau nak buat title apa :'/ . Agak lawak title tuu mybe.
Now tatau kenapa pagi petang siang malam asyik nak nangis pasal 1 benda. Even benda tu tak penting sangt pun Hati tetap tak sanggup nak lepaskan orang yang aku sayang. Mulut cakap " aku rela lepaskan kau demi ex yang aku sayang. sayang yang sudah berzaman tu. wikikiki " Hati cakap " Amal , pergi lahh mintak maaf dan tarik balik kata kata semlm tu yang kau bagi dekat dia " Hmm . Azieman hantar text semlm . bila baca text dia semlm . Rasa nak menangis . Permintaan aku sangt berat . bila di fikirkan balik , memang nak bersatu balik. Tapi lepas dia tweet semlm , Tatau kenapa hati TERSENTAP kuasa 3 gila! Even benda tu takde kena dngn aku sekalipun , aku tetap sentap! tup tap tup tap bila mula on twitter mesti aku nak stalk dia. ni baruuu lepas stalk dia . Nak tau Apa yang dapat? apa pun tak dapat . Yang ada air mata mula membasahi pipi . Pagi ni menangis pun dah membuatkan aku kenyang . hahah :') Siapa aku nak cari kau balik? aku dah tahu dahh posisi yang mana aku dalam life dia . Sebak weyy bila di fikirakan balik :') Air mata kering dahh ,  semalam sebelum tidur aku baca conversation aku dngn azieman and dia . K. jngn tanya siapa dia k . Time end conversation smlm Bila dia tanya apa tahh pasal adik dia , masatuu juga hati cakap " Lepaskan dia adalah yang terbaik " Memang terbaik . Tapi perit . Tapi NVM lahh . benda dah janji nak lupakan dia masa terdekat ni . So, kena tunaikan janji tu dan tolak ketepi permintaan azieman tu!
Aku dah terlanjur sayangkan dia :') Sbb tuu hati susah nak lepaskan. Ya,Allah :') sekarang baruu aku tahu betapa sayangnya aku dekat dia. Lepasni kalau rinduuu hanya berdoa kepada Allah dan , hadap muka kai yun . Kai yun is my new friends :') Muka sebijik mcm dia , kui kui . saya suka saya suka. Apa apa pun dalam masa terdekat ni aku akan cuba lupakan dia . Kau boleyy amal paksa diri kau . Yeah , Tapikan. mcm mana nak lupakan dia? Sedangkan bila bangun tidurr teringat dia. Apatah lagi dekat sekolah ._. hari hari teringat nama dia. Hmm , takpe lahh . Usaha itu tangga kejayang. kui kui :).
#DearAkak last permintaan amal k. Jangn lupa makan ubat. Ubat tu penting akak :')  biji sehari pun jadi. Asalkan perut tu masuk ubat. Amal risau pasal akak . Everday sebelum nak tidur tuu , nak sngt tanya . Ok ke? dah makan ubat ke , apa semua . Tapi takpe lahh . Allah dia mengizinkan amal untuk bertanya semua tuu kepada akak :') Take care kak. Akak bolehhh mulakan life baru akak tanpa amal. Jaga adik akak elok elok. Amal buat semua ni sbb amal tanak sbb amal korang gaduhh . Amal ni bukan mcm orang lain . Hati ni sensitiv gila bila tengok orng gaduhh sbb kita . Even takde kena mengena dngn kita sekalipun Kita rasa , kita yang salah . Macam tu lahh hati saya awak . Ok lahh , takde benda nak di ingatkan kembali . benda dah lepas jngn di kenang. k Assalamualaikum :)

" #Nowplaying - Jelas sakit -
Mengapa ku terus mengimpikan mu...
mengapa aku menangis untuk mu,
mengapa ku selalu tersakiti,
mengapa aku berharap padamu....

jelas-jelas kau tak memikirkan aku..
jelas-jelas kau tak menginginkan aku..
jelas-jelas kau tak menganggapkan aku ada.

mungkinkah ini sudah jalan takdirku...
ohh mungkinkah ini memang yang terbaik untukku

namun tak kuasa aku..
bila terus-terus begini,

aku tak sanggup
sungguh aku tak sanggup...

korus

Mengapa ku terus mengimpikan mu...
mengapa aku menangis untuk mu,
mengapa ku selalu tersakiti,
mengapa aku berharap padamu....

jelas-jelas kau tak memikirkan aku..
jelas-jelas kau tak menginginkan aku..
jelas-jelas kau tak menganggapkan aku ada.

0 comment[s] | back to top