x.Photographer.x


DIARY PRINCESS FREINDS WORKERS FB TWITTER ASK.FM +FOLLOW

Shall i forget these memories: '/
Hai, Selamat petang :/ . Assalamualiakum terlebihh dulu. Today ada story yang agak menyakitkan jugak lahh. Tapi nak buat macam mana . Takdir allah :3 kita pun tak lehh buat apa. Korang tahu tak cara nak lupakan kenangan mcm mana ? Walau apa pun cara aku tetap ikut. Tak kisah lahhh apa . Parah ke apa ke :3 yang penting aku nak lupakan kenangan tuu jugak. Selagi kengn tuu terbayang bayang dalam hidup aku , selagi tuu aku tak lehh nak move on :/ .Lepasni kalau aku ada masalah aku hanya mampu pendam dan terus diam. Aku tak tahuu dah nak story dekat siapa . Sab pun harini balik asrama :'| Dan semalam jugak , last skype dngn sab. lepasni sebulan dia tak on . dia tak balik ._. Cause ada latihan netball . Tung leww pandai main netball :P. dan semalam jugak dia buat aku gelak , happy mcm mcm . Sumpah tak lehh lupa :) Hmm . Aku tunggu masa je relay tuu terbang. Aku rasa kejap lagi or malam kang terbang letuw :'/ .
Banyak benda aku dah buat and luangkan masa dngn dia . Hakitkatnya hasil nye adalah sia sia. 9 Bulan 15 Hari sahaja mampu bertahan relay ituu :) . Adaa 1 kesalahan yang aku buat . Tapi aku tak buat . orang lain yang buat dan aktif something wrong ituu :) Ok . Thanks for everthing . I Respect everthing else .
Sekarang ni pun , aku tak pegang dahh dia punya muka buku or what :) . dan dia jugak takkan pernahh maafkan aku . Yaa . Ituu memang terbaik sngt . Aku malas nak suruh dia dengar penjelasan aku. Tak penting pun penjalasan tuu . Harapan aku lepasni , Hope Our friendship aku dngn sab akan kekal Hingga hujung hayat aku :/ . Astagafirullah halazim ! 1 March ni dah masuk 1 tahun aku kenal dngn sab ! Ya, Allah :/ Macam tak percaya . Papepun syukur alhamdulillah . dah nak dekat :') . Tapi kan .. Hati aku still tengahh patah seribu. Tapi takpe lahh . lama lama ok letuww .
Ordering me to "he": Lepasni, never looking for a friend who behave like me. I hope you can find a better friend than me. Take Care, See you next year, God willing. 

0 comment[s] | back to top