x.Photographer.x


DIARY PRINCESS FREINDS WORKERS FB TWITTER ASK.FM +FOLLOW

ϟ Best Memories Yesterday ϟ
Hi . Lama tak update blog ^^ . Ok now , aku nak update about Yesterday . Seriusly semalam memang hari paling best ! Nak tau kenapa ? Haahaha . aku , mai , alyaa lepak aeon . Lepaking apa semua . Lepastu jumpa danee :* . jumpa dia semata mata nak tuntut Tutti fruti . dia bagi duit RM20. Tapi tak beli pun tutti fruti . Takut duit tak cukup . Nak tau tak aku beli apa ? Aku beli BR Woiii. Sorang 1 . hahah . nasib cukup duit . Beli BR Yang kecik je mampu :( , Pertama kali bhaii makan BR . Papae pun thanks danee ! then datang mehu , raja and ekalz . Lepak dngn budak budak buddies . Best gila (Y) . Mula mula jalan jalan dngn qayyum and nasrul . then yasmin dngn geng geng pendek dia datang . * pendek comel k * Lepak KFC kejap . Makan makan , sembang sembang apa semua , amir datang . Allah . 5 minit je kami lepak dngn amir . Amir datang dngn kakak dia semlm . Then naik atas . Naik atas semata mata nak cari tempat yang tangkap gambar tuu . Nasib ekalz tahu . kalau tak -,- haa . Paling best lahh kan , time nak tangkap gambar tuu . hahaha :D . Flash dia , bapak kuat ! Terkejut kami :3 Haa , ni gambar dia :D
Tadaaa ! HAHAHA :D . Comel dak ? comel dak ? mestilahh comel ! Agak comel mehu di situ :D . Kami 5 orng je :3 Cause raja tanak bergambar . Tahu lahhh handsome -,- kan raja kan :3 HAHAH . 
Payah jugak lahh nak bergambar . Kena pilih sana situu :3 time edit lagi lahh -,- hampehh . masuk bilik sana sini . K . Kenagan wooo :D . gambar nye ad 4 keping je . Hmm . aku takde :3 takpe nanti aku nak ambil dekat alyaa . nak cuci banyak banyak :D HAHA -,- Btw , #DearAlyaa maaf curi gambar kau .Jangn marah haa , nanti kena jual . Pertama kali kot lepak dngn ekalz and mehu . Apa tah lagi mehu . payah nak jumpa dia . dia duduk ostel . 2 minggi sekali je balik . Raya cina ni je dapat lepak dngn dia . Pape pun thanks happy kan aku :) Kbye.


0 comment[s] | back to top