x.Photographer.x


DIARY PRINCESS FREINDS WORKERS FB TWITTER ASK.FM +FOLLOW

...
Assalamualaikum :') , Today nak story about something yang tak penting bagi korang -,- eh ? apa aku cerita ? Hmm :') dahh baca story yang amal update tuu ? 2 Haribulan tak silap . Bila aku baca benda tuu Hati aku rasa tak tentuu arah . Rasa nak hentok kepala dekat dingding . Aku tak tahan nak hadapi benda tuu . Benda tuu mula datang dah lama . Mula mula bagi aku benda tuu alah kecil je , Tangan berpeluh apa ni , just panas .  Bila dah bertahun benda tuu still melekat , aku selalu tanya family aku . Aku tanya apa ni , tangan asyik basah je . Diorang akan cakap tulahh tak makan sayur . Aku pun Errrr -,- tak penting . Penyakit ni selalu GANGUU aku time belajar . aku tak tahan gila! and yaa , dada and tulang belakang aku kerap sakit .Bila seach penyakit tuu dekat google , Ohh my gad! Hidup aku macam tak tentu arah :') . Aku pun apa lagi . Menangis je mampu :'') , Aku rasiakan bendaa ni dekat family aku . aku tanak diorang tahuu . kalau aku cakpp yang tangan aku still berpeluh diorang akan buat bodoh -,- aku fedap dahh :') . Aku hanya mampu berdoa je -,-'Aku kena kuat hadapi benda ni . aku tak mampu nak lawan -,- Hidup mati ketentuan allah .
And kepada orang yang baca story aku ni , Aku nak mintak maaf :) . Kalau aku ada buat salah or what k . 

0 comment[s] | back to top