x.Photographer.x


DIARY PRINCESS FREINDS WORKERS FB TWITTER ASK.FM +FOLLOW

Satu Empat Haribulan 1 :') .
Hi ==". Awak awak and awak . Imissyousomuch :D . Hari ni bahagia aku . Nak tahuu apa yang bahagianya? Kih Kih Kih . Pagi tadi pergi fly manjung dngn syima . kami lepak umaa alyaa sat . Saja suka suka -,- Act , aku maluu nak jumpa dia tadi :D . Lepak dngn alyaa , and dottie (Y) . Rinduu dekat alyaa sangt sangt pagi tadi . Maklumlahh berbulan tak jumpa dia dngn dottie . Lepak rumahh dia , luahkan semua benda yang tak berapa nak penting. hahaha :3 . Gelak sana sini mcm orang gilaa , hahaha . Yang tak tahannya dottie dngn syima :3 . Buat lawak kristian dohhhh diorang . Hmmm , To alyaa , semoga cepat sembuh k penyakitkau ? Kita sama sama lawak penyakit tuu . Kau lawan kau penyakit kau , aku lawan penyakit aku (Y) . Huhuhuks . Ituu pagi . Dekat sekolah punya cerita lagi lahh awesome (Y) . Maklum lahh hari isnin katako . Perhimpunan . hahahaha . Ketawa sana sini , Gaduhhh dngn budak sana sini , maki orang sana sini . maklum lahhh ada budak badjet dalam kelas aku . duduk depan aku lagi :3 . Jom kita langkah terus ke story time perhimpunan ^^ . Bila nak turun perhimpunan kelas 2C paling kecoh -,- wahahaha :3 . Kakyong katako . Bila time menyanyi dan baca doa , lagi lahh . Kelas 2C dngn 2D Bergabung -,- kita kalau bergabung cnfm meletop kan ? hahah . Wajib meletop k . Time baca doa , Kelas kami jerit kuat kuat AMIN . semua orang usya pelik and gelak . aku tutup muka dahh . time menyanyi tadi , jannah , teah , and syima menganjing habis habissan . aku tgh menyanyi . Yang si jannah " Osbon " kuat kuat . dia buat gaya AC MIZAL pulak tuuu . Teah pun . dia p sebut nama aku kuat kuat -,- mana aku tak cepuk bontot dia. hahaha . So bahagia tadi .. Bila tengok diorang buat lawak , aku gelak apa semua Rasa sedih aku dah takde . And insyaAllah aku akan cuba Move on tanpa dia :) . Siyeahhhh!

0 comment[s] | back to top