x.Photographer.x


DIARY PRINCESS FREINDS WORKERS FB TWITTER ASK.FM +FOLLOW

Hari pertama di sekolah ♥ .
Hello * lambai tangan * . Today hari pertama masuk sekolah . Sekejap je kan cuti? -,- Maklum lahh 2 minggu duduk pondok . Then cuti jalan jalan dekat KL je :') . Now , I'm story about di sekolah * eh eh , smart ayat aku * . Tadi pergi sekolah dngn syima and dayah . dayah naik basikal ^^ . aku dngn syima naik kaki. Ramai gila mamat mamat motor keluar sekolah. Then terserempak dngn aus , daniel apa semua tuu. Jalan kedepan sikit , ada mamat bodoh mana tahh . dia cakap " ai , sekolah petang ke? " Aku terus jawap . Tak lahh . sekolah MALAM -___ - Sengal punyaa manusia. Then jalan kedepan sikit Nampak budak comel ni . hahaha :D . Nampak Tiqa . aku pun tutup muka pakai kertas apa tahh . ada promte -,- Aku pun panggil lahh dia . saja suka suka tanya dia . aku tanya eh , kau gaduhh dngn putri ke? Then nak tahuu dia jwap apa? dia jawap a'ah . aku tnya sbb? sbb dia tak kasi aku kawan dngn kau :* . Ouhh comelnyaa ayat dia , Kepala ayam kau put -,- Then dia kata nanti dia story full . aku pun apa lagi . sakit lahh hati . then pergi padang sekolah . berkumpul dekat sana apa semua. aku baruu nak jejak padang . dahh diorng tunjuk tunjuk aku , syima and dayah -,- Bla bla bla masuk kelas ^^ . btw aku kelas tetap ^^ . sekolah kami tiada rombak pun.
Tapi yang peliknya 2C duduk dekat Kelas 2G -__________- . Ok macam biasa . Tempat duduk WAJIB 1 geng :D .  lepas dah masuk kelas apa semua sembang sembang dngn diorng . Pasal dekat kem . wuwut . Lepastuu nak tahuu teah story apa ? Masa aku otw nak pergi beratur dekat padang , cikgu tanya diorang . Mana amal? diorng pun tunjuk . itu ituuu . Then tak sangka cikguu cakap " ohh , Ituu lahh herowin tuu ? " Aku pun apa laggi . Aishhh ! cikguu ni melebih apasal pulak -,- . ye lahh . siapa yang tak sakit hati kan? -.-
lepas habis apa semua tuu , cikguu pun sorang sorang masuk. Aku jugak dapat rasakan tahun ni aku ada semangat nak belajar subject GEO Cikguu suzi bhai . dia ajar pun tengok ok jugak. Cikguu agama pulak cikguu yang sama . masa form 1 . Oh maigad! Bolehh tidur :* . Then , yang paling parahnyaa lagi , Cikguu azidin Ajar BM! dalam kelas tadi aku rasa nak lari pun ada . dalam hati aku pun cakap * ahh , habislahh , mati. BM kalau tak dapat A Cnfm kena rotan! * Aduhhh . Semua rasa nak tukar sekolah . Tapi kalau aku , aku lagi RELA duduk kelas belakang belakang or mana mana -,- Cikguu azidin bhai! paling garang dekat sekolah tuu =.= . Dugaan aku sangt betul upenyaa . BM! Dahh lahh karangan -,- aku tulis karangn pun hancur . Apatahhh lagi tulisan . Ahhh mati aku mcm ni!  semua cakap tak akan aman kalau belajar dngn dia :') . From now! Harapan aku nak belajar betul betul sedikit hancur :') .

Ok , takde mood nak story banyak banyak . Papai , assalamualaikum.

0 comment[s] | back to top