x.Photographer.x


DIARY PRINCESS FREINDS WORKERS FB TWITTER ASK.FM +FOLLOW

Bersyukur atas semuanya :') .
Semalam :'/ . 25.11.12 . Hari yang tahh tak tahu cakap . ada sedih , ada happy -,- Yang happy semlm aku tak tahuu aku buat apa . Yang sedih malam semlm :'/ . Otp dngn alya ^^. Aku luahkan semuanya dekat alyaa . Aku yang aku rasa , aku pendam tentang seseorang semua dekat dia . And then dia tanya hubungn aku dngn acai mcm mana . Okey ke ? . Air mata mula turun dngn deras , aku hanya mampu tahan suara . Ituu yang pertama . Yang kedua , dia mcm kecewa dngn aku :') . " MYBE " Dia cakap amal yang dia kenal masa bulan 4 , 5 , 6 tak mcm dulu dahh :') . Ye , dulu aku memang Ok . apa yang orang kata bukan bukan dekat aku automatic aku takkan maafkan dia . Dia sahaja yang tahuu , aku ni bukan senang nak maafkan orang . Paling teruk aku akan benci kan someone tuu dngn tahh tak tahu nak cakap. Macam macam aku cerita dngn dia . Maklumlahh 1 bulan lebih ada tak otp dngn dia dah . Yang penting bulan 12 aku akan penuhh kan janji aku dngn dia. And setiap kali aku susah and senang aku still ingat dia . Sembang sembang dngn dia , banyak cerita yang aku cakap dngn dia . Ya allah , ya tuhanku . Aku tidak banyak berharap . Hamba mu ini hanya mintak 1 permintaan . Tolong jangn pisahkan kami :') . Walau apa pun yang terjadi , kami still faham antara 1 sama lain . Perkenalan kami mula mula sangt kelakar . kami gaduhh , kutuk sana sini . Then , tak sangka gilaa persahabatan kami still lurus lagi . Ituu lahh perkenalan aku dngn alya .Kalau dngn mai lagi lahh . Kami kenal time tuu dekat stadium . dia lepak dngn mira , sab , iqa apa semua ^^v . First aku yang tegur dia dulu . aku cakap , Eh , muka budak ni mcm zilla . Then , siapa tahh cakap memang adik zilla lahh ceritanya . Auwww . Ituu cerita kami , Mai ni kerasa kepala orngnya , dia suka buat keputusan terburu buru . macam aku lahh . Dia jugak suka happy kan aku , buat aku senyum apa semua :) .  Ok , sampai situu jelahh ceritanya , Enjoy kay? . Assalamualaikum , 

0 comment[s] | back to top