x.Photographer.x


DIARY PRINCESS FREINDS WORKERS FB TWITTER ASK.FM +FOLLOW

Mati cepat lagi bagus --!
Raya dahh nak dekt wehh ^^ . Lagi berapa hari je . Then , aku pun kurangg sihat buat sementara . Selsema , batuk and demam sikit :3 . Semalam , malam aku text dngn mai -.- Well , my bestia . dia selalu teman kan aku malam malam buta -_- . semlm dia yang cari pasal dngn aku . Then sekrng dia pulak nak marah marah aku .
Dear mai , amal ada buat apa dngn mai? then dia ada hantr text , " In 2 day dont text me anymore " Mak aihh .- 2 hari tak text dia ! aku memangg tak tahann lahhh ! then dia cakp , aku akan benci dia seperti mana aku benci dia n**** , Mai kenaa ingat 1 je ! Amal sayang gila dkt mai ., amal dahh anggp mai mcm kakak amal sendirik . But mai ? amal tahuu mai anggp yang amal ni macm TIANG LAMPU :'( !!!!! Fine . 

0 comment[s] | back to top